Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Πάμε σαν άλλοτε με Windows 3.1


Ήμουν δεύτερα δημοτικού θυμάμαι όταν ο πατέρας μου έφερε έναν υπολογιστή στο σπίτι ο οποίος εκτός από πληκτρολόγιο είχε και μια ακόμη συσκευή που μου είχε πει ότι λέγεται ποντίκι. Μου είπε επίσης ότι πλέον θα πατάω την εντολή win στο C:/> και θα μπαίνω σε ένα παραθυρικό περιβάλλον.

Μικρός εγώ τότε, δεν ήξερα παρά μόνο να παίζω παιχνίδια (τότε που μια δισκέτα των 3,5 ιντσών χωρούσε 5 ολόκληρα και όχι 0.000001 ενός) μου φάνηκε πολύ περίεργη και σαν συσκευή αλλά και σαν όνομα. Εκτός αυτού δεν ήξερα πως ακριβώς μπορεί να βοηθήσει όταν όλα γινόταν από το πληκτρολόγιο. Μην ξεχνάτε ότι τότε βάζαμε την δισκέτα από το PC Master, πατούσαμε start, και μετά έναν αριθμό από το 1 μέχρι το 5.


Αυτό το παραθυρικό περιβάλλον ήταν τα Windows 3.1 τα οποία μας έβαλαν για τα καλά στην λογική των παραθύρων αλλά και της χρήσης του mouse. Από τότε μέχρι και σήμερα το σκεπτικό παραμένει ίδιο (και προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν σημαντικό λόγο για να αλλάξει με 3D επιφάνειες εργασίας που λένε κάποιοι).

Αν κάποιοι από εσάς θέλουν να αναπολήσουν λίγο τα παιδικά τους χρονιά η να φέρουν μνήμες από τους πρώτους σύγχρονους υπολογιστές της εποχής μπορούν να κάνουν μια επίσκεψη εδώ και να δούνε σε web-based περιβάλλον το λειτουργικό που άλλαξε τις συνήθειες πολλών από εμάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου